reklama

Miesto, kde chcem byť pochovaný

Videl som miesto, na ktorom chcem byť pochovaný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Už odmalička som nemal vrelý vzťah k cintorínom. Nemal som rád návštevy týchto smutných miest, kde to aj voňalo smrťou. Chodili sme tam zväčša len na Všechsvätých, zväčša vtedy mrholilo, nálada tam bola vždy pochmúrna.

Obrázok blogu

Videl som však miesto, kde by som chodil rád. Nechcem ho nazvať cintorínom, nejako mi to k tomu miestu nesedí. Budem ho volať jednoducho Miesto. Toto Miesto je v Puerto Angel, zastrčenej mexickej dedinke pri pobreží Tichého oceánu. Brána je jasno modrá. Každý hrob je namaľovaný, farbami tam veru nešetrili. Oranžová, biela, modrá, červená, fialová...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niektoré z nich sú dekorované nielen farbou, vidno aj namaľované zvieratá či predmety. Je jasne vidieť, čím sa ich obyvateľ zaoberal, čo mal rád...

Obrázok blogu

Pri predstave obyvateľa tohto Miesta v Puerto Angel sa mi vybaví chlap s pivným bruškom a cervezou v ruke flirtujúci s babkou v žltozelenej sukni od vedľajšieho hrobu. Na tomto Mieste je veselo. Aj keď príde návšteva, netrúchli, spomína, ako bolo veselo, čo dedo povyvádzal, kým sa nemusel presťahovať na toto Miesto. Chcem byť pochovaný tu. Po smrti už totiž vzdialenosti nehrajú rolu. Nebudú mi teda chýbať moji známi. A môj hrob bude oranžovo-modrý, na okrajoch bude vyrytá nejaká matematika, nebude chýbať futbalová lopta či frisbee a určite tam chcem mať aj nejaké chutné jedlo. A telefón do normálneho sveta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Ivan Cimrák

Ivan Cimrák

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

PhD študent momentálne pracujúci v Belgicku. Zoznam autorových rubrík:  MexikoBelgickoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu